Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Αξίζεις ένα πλεκτό δώρο;;;


Μπορεί να είναι ακόμα Ιούλιος, αλλά έχω ξεκινήσει από τώρα να σκέφτομαι τα καινούρια πλεκτά που θα ξεκινήσω από Σεπτέμβρη (σας προειδοποιώ...τα πιο πολλά θα είναι παιδικά) και τα Χριστουγεννιάτικα πλεκτά.

Για την ακρίβεια σκέφτομαι φέτος να φτιάξω πολλά Χριστουγεννιάτικα δώρα!!!      Η αξία ενός χειροποίητου δώρου δεν συγκρίνεται, κατά τη γνώμη μου, με κανένα αγοραστό, όσο καλό και ακριβό είναι.

Το θέμα που με απασχολεί είναι αν το αξίζουν πραγματικά κάποια άτομα να λάβουν ένα τέτοιο δώρο από εμένα. Για να μετρήσω αυτή την αξία, πρέπει να απαντήσω σε κάποια ερωτήματα, όπως πόσο κοντά είμαι με αυτό το άτομο, τι έχει κάνει για εμένα και τι εγώ γι' αυτό κτλ.

Ευτυχώς για εμένα και μετά από πολύωρη αναζήτηση στο διαδίκτυο ανακάλυψα τη ιδέα του Franklin!!! Ένα διάγραμμα που θα μας βοηθήσει όλους στην εύρεση της λύσης αυτού του προβλήματος!!!


Αποθήκευσε την εικόνα στον υπολογιστή σου, εκτύπωσε την και κάθε φορά που σε απασχολεί τι δώρο θα κάνεις, συμβουλέψου το διάγραμμα. Υπόσχομαι ότι θα σε βοηθήσει πολύ!!!!

Φιλιά,
Χαρά
Print Friendly and PDF

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφράσου ελεύθερα!!!!