Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Ανταλλαγή Δώρων 2013 - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


Χριστουγεννιάτικο εσύ δεντράκι
με τα κεράκια τα πολλά
τι θα μου φέρεις για παιχνιδάκι
απ’ τα πολλά σου τα καλά;

Παιδιά κοιτούν τα χρυσά σου κάλλη
καθένα τόσο λαχταρά
για να μοιράσεις τα δώρα πάλι
να τους χαρίσεις τη χαρά.

Μικρό δεντράκι αγαπημένο
τέτοια ομορφιά έχει κανείς;
Με τι λαχτάρα περιμένω
κάθε χρονιά για να φανείς!


Μια μέρα έμεινε για τον πιο όμορφο μήνα....τον Δεκέμβριο και αφού μπει μπαίνουμε κι εμείς σε Christmas mode! Κάθε πρώτη του Δεκέμβρη στολίζω το σπίτι με τον άντρα μου πάρεα με χριστουγεννιάτικη μουσική και ζεστό κακάο! Κάνουμε διάλειμμα για φαγητό και συνεχίζουμε, ενώ ο Ερμής γυρνάει γύρω-γύρω απολαμβάνοντας τις νέες μυρωδιές.

Οπως πέρσι, έτσι και φέτος θέλω να διοργανώσω μια ανταλλαγή δώρων σαν αυτή εδώ μέ μια αλλαγή στους όρους και με την επιθυμία να είμαστε περισσότεροι. Η ιδέα είχε προέλθει από ξένο blog, αλλά μου αρέσει τόσο πολύ επειδή μου θυμίζει τα σχολικά μου χρόνια που κάναμε κάθε χρόνο ανταλλαγή δώρων σε σχολέιο και φροντηστηριο.


Οι όροι είναι οι εξής:

  1. Μπορείς να πάρεις μέρος με τη προϋπόθεση να έχεις κάποιο blog
  2. Μπορείς να πάρεις μέρος με χειροποίητες κατασκευές αν το blog σου ασχολείται με χειροποίητα είδη, ενώ αν έχεις blog που δεν ασχολείται με παντός είδους κατασκευές και μόνο τότε μπορείς να προσφέρεις κάτι έτοιμο
  3. Μπορείς να πάρεις μέρος όσες φορές θέλεις
  4. Για να πάρεις μέρος θα ήθελα να βάλεις το banner στο blog σου για να μαζευτούμε πιο πολλά άτομα και να κάνεις μια ανάρτηση με τα δώρα (κάθε δώρο σε ξεχωριστή φωτογραφία για να πάρει νούμερο)
  5. Έπειτα να αφήσεις ένα σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση για να πάρω τις φωτογραφίες και να τις αναρτήσω εδώ
  6. Τα ζευγάρια των δώρων που θα ανταλλαχθούν θα βγουν μέσω του random.org ή του randomizer.org, για να αποφύγουμε ζευγάρια δώρων ίδιου ατόμου
  7. Οι ανταλλαγή θα πραγματοποιηθεί τις πρώτες μέρες του νέου χρόνου και θα ανακοινωθεί σε αυτή την ανάρτηση
  8. Όταν ανακοινωθεί, μπορείς να στείλεις το δώρο σου και να περιμένεις το δικό σου
  9. Σε περίπτωση περιττού αριθμού δώρων, θα προσθέσω εγώ ένα ακόμα
  10. Αν κάποιος συμμετέχων δεν ανταποκριθεί στην αποστολή του δώρου, θα ανακοινωθεί το όνομα του προς αποφυγή από άλλα blogs και θα στείλω εγώ ένα δώρο
Ελπίζω οι όροι να ικανοποιήσουν όλους και να απολαύσουμε αυτή την ανταλλαγή δώρων!!!


Οι συμμετοχές:


1. Γυναικείος πλεκτός σκούφος από το FairyKnitting


2. Η ζωγραφιά από το Δελφινάκι


3. Ένα κολιέ από τη Νικόλ


4. Σκουλαρίκια από την Αναστασία


5. Πουλί-Ημερολόγιο από την Νάσια


6. Γούρι από το Stars and Icicles


7. Πλεκτός Λαιμός από την Ποδηλάτισσα


8. Κολιέ με γατούλα από τις Γυναικείες Υποθέσεις


9. Κάδρο από το Scrapmaria


10.  Μπουτονιέρα από το Fairyknitting



ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1-5
7-4
2-6
8-9
3-10

Κυρίες μου, πρέπει να επικοινωνήσετε μεταξύ σας για να ανταλλάξετε τα δώρα σας!

Σας ευχαριστώ όλες για τη συμμετοχή σας και την στήριξη σας!!!

Δίνουμε ραντεβού τον Δεκέμβριο του 2014 με νέα ανταλλαγή δώρων!!!

Φιλιά,
Χαρά
Print Friendly and PDF

33 σχόλια:

nikol είπε...

Υπέροχη ιδέα , την αγκαλιάζω μαζί με το μπάνερ και τρέχω να ετοιμάσω δώρα δώρα ....
Καλό απόγευμα

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφη ιδέα
Φιλάκια ...

giasmin είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ,ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΙΟΡΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΩ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ,,ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΧΡΟΝΟ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ..ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΙΔΕΑ...ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ..ΟΜΩΣ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΕΜΑΙΛ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ / ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ..
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΥΓ-ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΚΟΝΑΚΙ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΟΥ , ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΧΑΡΑ ΤΗ ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ

Unknown είπε...

και εγώ και εγώωωωωωωωωωωωω

Anthemis είπε...

Καλησπέρα Χαρά μου, καλό μήνα!
Με τα χαράς να συμμετάσχω και αυτή την ανταλλαγή δώρων!
Φιλιά!

Maria Naka είπε...

Θα προσπαθήσω κι εγώ να συμμετάσχω!(αν μ'αφήσουν τα πιτσιρίκια μου)
Καλό μήνα!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ΕΤΟΙΜΗ Η ΤΑΠΕΙΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ
http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/12/top-5-fairy-knitting.html

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Ευχαριστώ που έβαλες την ζωγραφιά μου.Καλή επιτυχία στη διοργάνωση σου και σε όλες τις συμμετοχές

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

Και φυσικα θα παρω μερος Χαρα μου σε φιλω !!!!!!

Xris Kat είπε...

Δηλώνω και εγω συμμετοχή... Καλώς σε βρήκα. πάω να ετοιμάσω δώρω και θα σε ενημερώσω... φιλιά

Anastasia είπε...

Κάτι θα προλάβω να φτιάξω κι εγώ πιστεύω.. Προς το παρόν παίρνω το banner. Φιλιά

Ποδηλάτισσα είπε...

Μόλις ανακάλυψα την ανταλλαγή των δώρων.... παίρνω το banner πάω να το κρεμάσω και πιστεύω να προφτάσω να λάβω μέρος και εγώ!!!!! Πολλά φιλιά Καλά Χριστούγεννα!!!!

nikol είπε...

Χρόνια πολλά με υγεία ! Ετοιμη η συμμετοχή μου http://dimiourgiesstoxeri.blogspot.gr/
Καλό ξημέρωμα

Ελένη Φλογερά είπε...

Χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη και χαρά!
Δεν ξέρω αν θα προλάβω να ετοιμάσω κάτι γιατί έμειναν λίγες ημέρες. Θα προσπαθήσω όμως.
Φιλάκια!

airis είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Ελπίζω μέχρι την εκπνοή να προλάβω να κατασκευάσω κάτι και να το αναρτήσω με σκοπό να συμμετέχω, αφού δεν θέλω να είναι χριστουγεννιάτικο αλλά να κρατάει όλο το χρόνο. Μέσα στο ΣΚ εύχομαι να προλάβω!
Χρόνια πολλά και καλά!
Φιλάκια!

ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.) είπε...

Πολύ όμορφη, ιδιάιτερη και συναισθηματική ιδέα! Θα προσπαθήσω μπας και προλάβω να συμμετάσχω κι εγώ,... θα προσπαθήσω!
Χρόνια πολλά!

Χρυσόσκονη είπε...

Καλέ εμένα πώς μου διέφυγε ο διαγωνισμός;Φυσικά και θα πάρω μέρος.

Χρυσόσκονη είπε...

Θα συμμετέχω με το ημερολόγιο-πουλί από αυτήν την ανάρτηση.
http://natapakomyxri.blogspot.gr/2013/12/blog-post_10.html

Mary είπε...

Χρόνια Πολλά Χαρά μου!
Θα βάλω το banner, καλή επιτυχία!

Φιλάκια!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

ετοιμη και η αναρτηση Χαρα μου http://katitimou.blogspot.gr/2013/12/blog-post_30.html !!! σε φιλω

Ποδηλάτισσα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ποδηλάτισσα είπε...

Τα κατάφερα και έφτιαξα και εγώ ένα μικρό δωράκι για την Ανταλλαγή Δώρων!!!! Σε ευχαριστούμε γιαυτήν την σκέψη σου και ελπίζω και του χρόνου να την οργανώσεις και πάλι!!!
Όταν θα έχεις χρόνο πέρνα να το παραλάβεις...
http://podilatisa.blogspot.gr/2013/12/blog-post_30.html
Σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου για την Νέα Χρόνιά!!!!

ο παρατηρητης είπε...

χρόνια πολλά δημιουργική χρονιά με αισιοδοξία όνειρα και έντονα συναισθήματα

Unknown είπε...

Έκανα όλα τα βήματα και ορίστε η συμμετοχή μου: http://gynaikiesypotheseis.blogspot.gr/2013/12/welcome-2014.html
Η ιδέα είναι υπέροχη και είναι η πρώτη φορά που δηλώνω συμμετοχή σε μια ανταλλαγή δώρων,το δωράκι το έφτιαξα μόνη μου!Ευτυχισμένο το νέο έτος!

Μαρία είπε...

...Χρονια πολλα και Ευλογημενα..να σαι καλα..οτι πιο ομορφο στο χαρουμενο σπιτικο σου..θα λαβω κι εγω μερος..σε λιγο θα τα ριξω στο μπλογκ μου..φιλια σε ολους..

Μαρία είπε...

...ετοιμη και η δικη μου συμμετοχη..htp://scrapmaria.blogspot.com/1/1/2014..$..s..το δικο σου ειναι το καδρακι..φιλια..

Marie-Anne είπε...

Καλή χρονιά!!! Πάντα με υγεία, αγάπη και χαρά γύρω σου!!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλησπέρα..το περίμενα πως και πως :) πολύ ωραία ταίρια βγήκαν και χάρηκα που εγώ βγήκα με την Μαριλιζ (star and icicle) , ωραίο το δώρο της..μακάρι να χαρεί και η ίδια το ταπεινό μου δώρο και ότι ειμαι το ταίρι της...αλλά και με όποιον και να βγαίνα θα χαιρόμουν το ίδιο
ευχαριστούμε για την όμορφη ιδέα και διοργάνωση
και πρώτα ο Θεός ραντεβού τον Δεκέμβρη

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

υπεροχα , μπραβο σου Χαρά μου και του χρόνου !!!!!!

nikol είπε...

Ναι μαζί είμαστε Χαρά και του χρόνου πάλι καλή μου φιλιά

Anthemis είπε...

Καλημέρα Χαρά μου, ήρθα να σου πω ότι λυπάμαι πάρα πολύ που δεν μπόρεσα να συμμετάσχω στην ανταλλαγή δώρων, όπως είχα και πέρυσι αλλά δυστυχώς οικογενειακές και εργασιακές υποχρεώσεις με κράτησαν μακρυά από το blogging.

Δημοσίευση σχολίου

Εκφράσου ελεύθερα!!!!