Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Τα κατάλληλα κουμπιά!

Τα κουμπιά είναι η τελευταία λεπτομέρεια που βάζω στις ζακέτες ή για διακόσμηση σε άλλα ρούχα και είναι εξίσου σημαντικό να διαλέξω τα σωστά κουμπιά για το σχέδιο όσο να διαλέξω το σωστό νήμα. Τσεκάροντας τις τελευταίες τάσεις τις μόδας στα κουμπιά, ανακάλυψα ένα σωρό επιλογές από υλικά, στυλ, σχήματα και χρώματα για να διαλέξω.



Γι' αυτό το λόγο βρήκα αυτό το καταπληκτικό video της Kerin που με βοήθησε πολύ στη προσπάθεια μου να διαλέξω τα σωστά κουμπιά.


Ποιος να το πίστευε ότι υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα να σκεφτώ πριν διαλέξω τα κουμπιά;;;; Όλα, από το μέγεθος του πλεκτού μέχρι το υλικό του νήματος, επηρεάζουν την επιλογή των κουμπιών. Η Kerin μου έδωσε πολλές χρήσιμες πληροφορίες και αρκετά tips, καθώς και τι πρέπει να αποφεύγω.


Παρακολούθησε και εσύ το video της Kerin και διάλεξε τα σωστά κουμπιά!!!!

Φιλιά,
Χαρά
Print Friendly and PDF

1 σχόλια:

mirsini's creations είπε...

Γειά σου Χαράαα ( τώρα μόλις είδα το όνομά σου κάτω απο την ανάρτηση) :ο) !! Εύχομαι να είσαι καλά !! Παντρέυεσαι γλυκούλα !!!! Άντε..άντε κοπέλα μου...με το καλό !!! Υγεία και ευτυχία σας εύχομαι και βίον ανθόσπαρτον :ο)) !!!! Σου έχω και δύο βραβειάκια στο blog μου..όποτε μπορείς έλα να τα πάρεις !!! Εύχομαι να πάνε όλα ρολόι και να περάσετε υπέροχα και πάντα χαρές να έχετε !!!!
Φιλάκια πολλάαααα !! :ο)))

Δημοσίευση σχολίου

Εκφράσου ελεύθερα!!!!