Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Για τη μπέμπα...


Καλησπέρα σε όλες!!!

Αυτή είναι η πρώτη ανάρτηση μου για το 2014 και εύχομαι να συνεχίσω έτσι όλο τον χρόνο παρά τις υποχρεώσεις μου...Αυτή τη φορά σας έχω ετοιμάσει κάτι πολύ γλυκό, όμορφο και μωρουδίστικο!!!

Πριν όμως ξεκινήσω, θα ήθελα να σας πω για το Δελφινάκι μας και τον πολύ όμορφο νέο διαγωνισμό του. Όλο τον Γενάρη αλλά και τον Φεβρουάριο, μπορείς κι εσύ να λάβεις μέρος στον Λιλά Διαγωνισμό στέλνοντας φωτογραφίες με λιλά πράγματα, οτιδήποτε όμως, αρκεί να τις έχεις τραβήξει εσύ! Τη δικιά μου συμμετοχή θα τη βρείτε στο τέλος αυτής της ανάρτησης!

Συνεχίζω, λοιπόν...Έφτιαξα αυτά τα όμορφα πλεκτά πραγματάκια για μια μπέμπα που την περιμένουμε αυτές τις μέρες! Όλα είναι φτιαγμένα από τα χεράκια μου με νήμα για μωρά.


Ζακετούλα για 3 μηνών και μετά


Σκουφάκι για 6 μηνών και μετά


Παπουτσάκια για 3 μηνών και μετά


Κορδέλα από 0 μηνών και μετά


Γαντάκια από 6 μηνών και μετά


Παιχνιδάκι για τη κούνια


Κι όλα αυτά σε μια όμορφη τσαντούλα!

Πόσο μου αρέσει να φτιάχνω για μωράκια...δεν λέγεται!!!! Ελπίζω να φτιάξω πολλά φέτος και να σας τα δείξω!

Και η συμμετοχή μου στον Λιλά Διαγωνισμό:

Το Λιλά μου αρέσει πολύ και ήταν το χρώμα του γάμου μου!

ΥΓ: Όποια ενδιαφέρεται για τα σχέδια της μπέμπας, ας μου στείλει μήνυμα ή email για να της τα δώσω.

Καλό Πλέξιμο
Φιλιά,
Χαρά

Print Friendly and PDF

13 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλή χρονιά με υγεία κ αγάπη....καλή αρχή στις αναρτήσεις...ξεκίνησες με όμορφο θέμα...λάτρεψα όλα τα μωρουδιστικα , ειναι πανέμορφα, μπράβο σου...με το καλό να δεχτειτε τη μικρούλα..
χαιρομαι που έμαθα ότι ειναι και δικό σου αγαπημένο χρώμα το λιλά και που μοιράστηκες μαζί μου/μας όλα τα καλούδια του γάμου σου
ευχαριστώ για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό μου και καλή επιτυχία σου εύχομαι

Unknown είπε...

Καλή και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι!είναι τόσο γλυκούλικα αυτά!κάθομαι και τα χαζεύω!όταν βλέπω τέτοια θέλω να κάνω κόρη!!!χαχαχα

Konstantina είπε...

τι τέλεια που είναι όλα?? Γεια στα χέρια σου!! Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα να έχεις!

kiki είπε...

Λατρεύω τα μωρουδιακά είναι κουκλίστικα τόσο τρυφερά τόσο όμορφα όλα!!!!
καλή εβδομάδα!!!!

mirsini's creations είπε...

Είναι όλα πανέμορφα και πανίγλυκα !!! ´Γειά στα χέρια σου Χαρά μου !!! Με το καλό να έρθει η μπεμπούλα στον κόσμο !!! Άσε..άσε...κι εγώ στην ίδια φάση είμαι !!! Κόλλησα με τα μωρουδιακά τελευταία και μου αρέσει πολύ να τα πλέκω!! Έχω αναρτησει κάποια ήδη !! Εντωμεταξύ..θα πάρω κι εγώ μέρος στον διαγωνισμό αυτόν που αναφέρεις, καθώς μόλις σκέφτηκα πως έχω πλέξει και δύο ζευγάρια παπουτσάκια σε λιλά αποχρώσεις !!!! Τί καλά !!
Πολλά φιλάκια..να είσαι καλά και καλά πλεξίματα..χίχί !! :))

Μαρία Έλενα είπε...

Πωπω είναι τόσο όμορφα όλα
Φιλάκια ...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Σκέτη γλύκα! Ιδιαίτερα τ απαπουτσάκια είναιτέλεια!!!!!!!!!!!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

καταπληκτικα ολα !!!Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι του stars and icicles μην ξεχνάς το επόμενο ξεκινάει το Νοέμβρη !!!

Τζέσσυ είπε...

Είναι όλα πανέμορφα ...αλλά ειδικά τα παπουτσάκια είναι όλα τα λεφτά!!! Καλή συνέχεια...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλέ ξετρελάθηκα..τι υπέροχα πράγματα...τι χεράκια χρυσά είναι αυτά!

Handmade by Mika είπε...

Ειναι πανεμορφα και με βρισκεις και σε μωρουδίστικη διάθεση! Αχ να ητανε και μπλε θα ημασταν ακομα πιο πολυ στο πνευμα!
Φιλια πολλα και παντα τετοια ομορφα

Ανώνυμος είπε...

Πανέμορφα!!!

Ανώνυμος είπε...

Πανέμορφα!!!

Δημοσίευση σχολίου

Εκφράσου ελεύθερα!!!!