Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Το Bazaar "Με ανοιχτές πόρτες"


Συμμετέχω κι εγώ επίσημα σε αυτή τη πολύ σημαντική προσπάθεια της Αμαρυσίας Εστίας και του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης ΑΜΕΑ Δήμου Αμαρουσίου, ευχόμενη να πάνε όλα πολύ καλά!!!

Τα δώρα που προσφέρω είναι από της δημιουργίες μου μέσω τη νέα σελίδας στο facebook, Handy Factory :



  • Ένα παιδικό μαξιλάρι φεγγάρι
  • Ένα ζωάκι-παιχνίδι και
  • Χριστουγεννιάτικα Στολίδια (candy cane, candy ball)

Φιλιά,
Χαρά

Print Friendly and PDF

3 σχόλια:

maya =^o^= είπε...

είναι απίθανα!!!!!!!!!!!!!!φανταστικές δημιουργίες!!!!!!!!!σε ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ!!!!!!!!!!είσαι χρυσοχέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!θα τα δεις και φωτογραφημένα στο μπαζάρ σε σχετικό ποστ στο μπλογκ μου σύντομα!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!!!!!!!

Unknown είπε...

Εγώ ευχαριστώ για αυτή τη δυνατότητα μου μας δίνεται να συμμετέχουμε και εμείς που είμαστε μακρυά σε αυτές τις φιλανθρωπικές προσπάθειες, ειδικά αυτές τις άγιες μέρες!

maya =^o^= είπε...

είσαι πολύ καλή και γλυκιά και χρυσοχέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Εκφράσου ελεύθερα!!!!