Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Αποτελέσματα της Ανταλλαγής Δώρων


Γεια σας, φίλες μου!!!

Μόλις έκανα την ανταλλαγή δώρων μέσω του randomizer.org . Τα αποτελέσματα είναι:


  • 4 - 10  
  • 3 - 6
  • 7 - 14
  • 8 - 15
  • 5 - 20
  • 1 - 13
  • 11 - 12
  • 17 - 9
  • 2 - 19
  • 18 - 16



Κυρίες μου, πρέπει να επικοινωνήσετε μεταξύ σας για να ανταλλάξετε τα δώρα σας!

Σας ευχαριστώ όλες για τη συμμετοχή σας και την στήριξη σας!!!

Δίνουμε ραντεβού τον Δεκέμβριο του 2013 με νέα ανταλλαγή δώρων!!!

Φιλιά,
Χαρά
Print Friendly and PDF

10 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Και του χρόνου κορίτσι μου να είσαι καλά να το ξαναδιοργανώσεις.Καλή εβδομάδα να έχεις.

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

κσαι του χρονου κοριτσακι σε ευχαριστουμε παραπολύ

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για τη διοργάνωση! Να είσαι καλά! Φιλάκια!

Decorate your Dreams είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία!!!
Να είμαστε όλες καλά, να έχουμε μια όμορφη και αγαπημένη χρονιά και να τα ξαναπούμε!!!!!!!!!!

Gina-Teta είπε...

NΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΝΟΙΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΠΑΙΔΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ.

Marie είπε...

Και του χρόνου γλυκιά μου!!! Φιλιά πολλά!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Να είσαι καλά και σύντομα να το κάνουμε ξανά.
Φιλάκια ...

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ κορίτσια μου!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Και του χρόνου να είμαστε καλά, να ξανανταλλάξουμε δωράκια!!

Fotini Crafthappy είπε...

Πράγματι πολύ ωραία πρωτοβουλία ! Είμαι πολύ χαρούμενη που συμμετείχα ! Κι εγώ ελπίζω να το ξανακάνουμε !

Δημοσίευση σχολίου

Εκφράσου ελεύθερα!!!!